האם יש צורך להשלים שנת עבודה כדי לקבל פיצויים לפי סעיף 14 לחוק?

|

סעיף 14 לחוק פיצויי פיטורין

יאיר 29/02/12
האם גם בהתקיים סעיף 14 ,יש תחילה להשלים שנת עבודה אחת בכדי להיות זכאי לפיצויים לפי סעף זה?

חלות סעיף 14 לחוק פיצויי פיטורים

עו"ד שי בן נתן 29/02/12
לא. אין חובה להשלים שנת עבודה על מנת להיות זכאים לסכומים שהופרשו לכספי פיצויים כאשר חלות על הצדדים הוראות סעיף 14 לחוק פיצויי פיטורים.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן