כן

|

מעבר מעובד קבלן לעובד מדינה

אושרי 21/01/12
אני עובדת במענה טלפוני של כל בתי המשפט (דרך חברה חיצונית בשכר מינימום) ,מעל שנה.
האם אני יכולה לעבוד בבית משפט במרכז מידע,כעובדת מדינה?

כן

עו"ד רענן קריב מנהל 22/01/12
אם הגורמים המוסמכים יאשרו זאת. 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן