רק במידה וסוכם בחוזה

|

משכורת 13

יעל 01/12/09
האם יש חובה ע"פ חוק למעסיקים לשלם לעובד משכורת 13 לאחר שנה?

רק במידה וסוכם בחוזה

גל זנזורי 02/12/09
או בהסכם קיבוצי,

אחרת מדובר בהטבה רגילה כמו בונוס

לא - רק אם סוכם מראש או לשיקול דעת המעסיק

עו"ד דרור חייק 02/12/09
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן