האם אני זכאי ל-7 ימי חופשה לאחר חצי שנה בעבודה?

|

ימי חופשה עזרה דחוף

אלומני 13/10/09
אני עובד חצי שנה בעבודה אני זכאי ל7 ימי חופשה ? אם אני עוזב למרות שהמעסיק לא רושם את זה בתלוש ולא עבדתי שנה רצופה

חופשה

עו"ד רענן קריב מנהל 14/10/09
אם אתה עובד 5 ימים בשבוע אתה זכאי ל-0.83 יום בחוד, שהם 5 ימים ל-6 חודשים. אם תסיים את העבודה כעת ולא ניצלת ימי חופשה תהיה זכאי לפדיון של 5 ימים.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן