האם אני יכולה להתפטר בסיום חופשת הלידה ולקבל פיצויים?

|

חופשת לידה

ליאן 05/10/09
שלום, אני נמצאת בחופשת לידת תאומים . עברו חודשיים ואני לא מועיננינת לחזור לעבודתי שעבדתי שם שנתיים - בתום חופשת הלידה .
1. שאלתי היא האם אני יכולה בתום חופשת הלידה -להודיע למעסיק שלי שאני מעוניינת להתפטר עקב המשך טיפול בילדיי וכך לקבל את הפיצויים שלי ?
ושאלה נוספת הייתי בשמירת הריון מחוד שלישי . והשאלה האם זשמירתה ריון נחשבת בחודשים שנצברים לוותק במקום העבודה ?

חופשת לידה

עו"ד רענן קריב מנהל 06/10/09
1. כן. עובדת שילדה רשאית להתפטר לצורך טיפול בילד (או ילדים) בתוך 9 חודשים מיום הלידה, והיא תהיה זכאית בנסיבות אלה לפיצויי פיטורים.
2. כן. היעדרות לצורך שמירת הריון נחשבת לצורך וותק בעבודה. .

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן