כן

|

בוצע שינוי בשכרי לרעה , האם אני יכול לבקשו חזרה?

עומר 14/09/09
שלום, לפני כ 11 חודש בוצעה הרעה בשכרי בסך 15%.ניתנה הודעה ע"י המעסיק כי ההרעה תתבצע ל4 חודשים ולאחר מכן יוחזר השכר לקדמותו.השכר לא הוחזר וכיום אני רוצה לדרוש את שכרי חזרה.האם זה אפשרי , תודה רבה מראש!

כן

עו"ד רענן קריב מנהל 15/09/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן