תקבל אותן בפורום ביטוח לאומי

|

איחור במועד הגשת התביעה לתשלום דמי לידה

רונן 06/08/09
אישתי איחרה ב 3 חודשים במועד הגשת התביעה לתשלום דמי לידה מהביטוח הלאומי (שנה ושלושה חודשים לאחר הלידה). התשלום לה היא זכאית הוא כ 13000 ש"ח. אשמח לקבל עצות לגבי דרכים להשגת סכום זה.

תקבל אותן בפורום ביטוח לאומי

עו"ד רענן קריב מנהל 06/08/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן