האם אני זכאית להפסקת צהריים בעבודה של חצי משרה?

|

הפסקת צהרים וחצי משרה

דפנה 26/07/09
אני עובדת במשרה מלאה , וזכאית לחצי שעה להפסקת צהרים בתשלום.

אני מעונינית לעבור לעבוד בחצי משרה , כך שהעבודה תתרכז במשך 3 ימים בשבוע ( 7 שעות כל יום) האם אני זכאית להפסקת צהרים במקרה זה ?

הפסקת צהריים- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 26/07/09
כן- אם את עובדת בעבודה פיזית החוק קובע כי מעל 6 שעות עבודה תהיי זככאית להפסקה ם זו לא עבודה פיזית אז החוק לא מחייב לתת הפסקה אם תעבדי 7 שעות.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן