שמירת הריון- דיני עבודה

|

דמי הבראה המשך

שירי 25/07/09
בהמשך לתשובתך לשאלה על דמי ההבראה: התקופה של החל"ת לא נחשבת התקופה של חופשת הלידה נחשבת, 4 וחצי חודשים שבהם הייתי בשמירת הריון נחשבת? (מחודש מאי עד אמצע ספטמבר)תודה,שירי

שמירת הריון- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 25/07/09
כן.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן