חוזה לתקופה קצובה- דיני עבודה

|

פיצויים

מירי 02/07/09
אני מורה. עבדתי בבית ספר פרטי, שבו חתמתי על חוזה העסקה מ-1/9/08 עד 31/8/09. לאחרונה קיבלתי מכתב פיטורים, דבר אשר מקובל עליי, וכן הבנתי שאקבל שכר גם על יולי ואוגוסט.

שאלתי היא: האם אני זכאית לפיצויים? הרי חתמתי על חוזה, אך מצד שני אעבוד במקום שנה.

חוזה לתקופה קצובה- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 03/07/09
כן. את זכאית לפיצויים.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן