איך ניתן להשלים רישום בטאבו בבניין מ-1975 אם לא ניתן לבצע זאת לבד?

|

השלמת רישום בטאבו בניין מ-1975

גדי 20/05/10
אני גר בדירה מ-1979 בבנין שנבנה ב-1975. חברת הבניה פשטה רגל והמשך הטיפול נותר בידי כונס הנכסים-משרד עורכי דין. הטיפול שלהם התגלגל למשרד עורכי דין אחר, ובערך ב-1998 שלחו אלה לכל הדיירים מכתבים לבוא, לשלם -1000 $ + מע"מ על מנת להשלים רישום הטאבו, וכל זאת לפי החלטת בית המשפט כפי שציינו במכתבם. אני טרם ביצעתי את ההליך הזה עקב בעייה כספית.

שאלתי היא: האם אני יכול לעשות את הרישום בעצמי וכיצד ?
או לחילופין האם אני יכול לפנות לעורך דין אחר שיעשה את הרישום
בטאבו, בעלות נמוכה יותר?
בתודה. גדי

השלמת רישום בטאבו

עו"ד עזרא שרון 24/05/10
לא תוכל לבצע זאת בעצמך/ע"י עו"ד, שכן צריך מישהו אחד שירכז את הפעולות בשם כל השכנים.
יוער, כי העלות גם איננה יקרה, לטעמי.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן