האם אני חייבת לשלם ועד בית למרות בעיות רטיבות מדירה מעליי?

|

תשלום ועד בית

רינת 24/03/10
האם אני מחוייבת לשלם וועד בית לשכן מעליי (שהוא במקרה גם הועד) וממנו יש לי רטיבות לדירה ? למרות שהשכן טוען שהוא לא אשם אלא שהשכן שגר ליד...

אין קשר בין הדברים

עו"ד זהר ארד מנהל 24/03/10

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

תשלום ועד הינו חובה

טט 25/03/10
תשלום הועד הינו חובה אם יש לך בעיות עם הועד את יכולה לתבועה אותו אבל לשלם ועד זה חובה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן