יש לברר זאת במינהל מקרקעי ישראל

|

דמי היתר מינהל מקרקעי ישראל

סלמון 23/03/10
ברשותינו קרקע כ800 מ"ר אשר חולקה לשתי יחידות שטח א. עם מבנה ותשתית קיים, ושטח ב. קרקע נקייה ללא פיצול שאלתי : האם בזמן מימוש זכות בניה בשטח ב. צריך לשלם דמי היתר [31%] על כל השטח 800מ"ר או רק על שטח ב .בלבד וגם התשלום אם הוא חל עלי בלבד ?? תודה.

יש לברר זאת במינהל מקרקעי ישראל

עו"ד זהר ארד מנהל 23/03/10

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן