האם אני זכאי לפטור ממס שבח לאחר מכירת דירה יחידה לפני 3.6 שנים?

|

מס שבח

רון 14/03/10
ברצוני לברר האם קיים פטור למס שבח במקרה הבא: מכרתי את דירתי הראשונה והיחידה לפני 3.6 שנים. אחרי חודש קניתי דירה אחרת שהיא גם דירתי היחידה , היום (לאחר שעברו 3.5 שנים מיום מכירת הדירה הראשונה שבה השתמשתי בפטור של 4 שנים) ברצוני למכור את הדירה ברווח של כ-100 אלף ש"ח. האם יש באפשרותי להשתמש בפטור של דירת מגורים יחידה או שעלי לחכות שיעברו 4 שנים ?

פטור ממס שבח

|עו"ד עזרא שרון 14/03/10
מהשאלה עולה כי טרם חלפו 4 שנים מאז המכירה הקודמת בפטור ממס ולפיכך נראה שאינך עומד בפטור של אחת ל- 4 שנים..
ייתכן והנך זכאי לפטור אחר של דירה יחידה+4 שנים לא היה לך בו"ז יותר מדירה אחרת. נא לפנות לייעוץ משפטי לבחינת זכאות לפטור.

בברכה,
שרון עזרא, עו"ד
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן