מי אחראי על נזקי גניבת בלוני הגז בשכירות דירה בתל אביב?

|

שכרתי דירה בת"א. לאחרונה נגנבו שני בלוני הגז בחצר.

שגיא לוי 17/12/09
השאלה:

מי אחראי לנזק הזה (בן כמה מאות שקלים): אני, כשוכר - או הבעלים, כמשכיר.

______

כן. ברור לי ששכרתי הדירה עם בלונים ועלי להחזירה עם בלונים. ובכל זאת - מדוע לא טרח הבעלים להגן עליהם במנעולים, כחלק מתשתית הנכס שלו?


ומה היה קורה אם עבריין היה מפרק מגג את כל מערכת דוד-השמש? גם אז אני הייתי אמור להיות נושא בנזק הזה?


בקיצור: מי צודק.

תודה לכל תשובה, לכל מידע על פסיקה או כד'.

גניבת בלונים

|עו"ד גיא פרבמן 18/12/09
מה צוין בחוזה השכירות שהדירה מושכרת עם 2 בלונים? כעיקרון מי שאחראי על הבלונים זה המשכיר והוא צריך לשאת בעלויותם אלא אם צוין אחרת בחוזה השכירות
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן