נראה שאת זכאית לפחות לחלק יחסי

|

שאלה חשובה – אנא

שירי 07/12/09
שלום רב,
הנני מתגוררת בשכירות בבנין כאשר מספר בניינים משותפים וישנה קופה ציבורית/ועד בית כאשר היום החליטו להחזיר את הכספים לבעלי הדירות- האם הנני יכולה לתבוע את הכספים ששילמתי עד לעצם היום הזה [בערך 7 שנים] מבעל הבית? אשמח מאוד באם תנחו אותי עפ"י איזה חוק/דין אוכל להסתמך - רב תודות להתיחסותכם

נראה שאת זכאית לפחות לחלק יחסי

עו"ד זהר ארד מנהל 08/12/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן