איך ממנים ועד בית בשכר על ידי המפקח על המקרקעין?

|

רכוש משותף

רמי 31/10/09
שלום.
מבקש לדעת , מה ההליך למינוי "ועד בית" בשכר על ידי המפקח על המקרקעין ( בהתאם לחוק ) , שינהל את הרכוש המשותף בבנין וזאת מאחר אין דיירים המוכנים לבצע פעילות זו.
תודה.

מינוי ועד בית בבניין משותף ע"י המפקחת

|עו"ד עזרא שרון 01/11/09
ההוראות הרלבנטיות קבועות בסעיפים 77 ד ו- 77 ה לחוק המקרקעין. המינוי יהיה לפי המלצת הבעלים של מחצית הדירות, ובהעדר המלצה- ימנה המפקח נציגות לפי שיקול דעתו. המפקח יכול לקבוע גם הוראות לעניין שכר הנציגות.

בברכה,
שרון עזרא, עו"ד
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן