אין חוק כזה

|

שאלה לגבי חוק בעלות.

הילדה 25/10/09
האם החוק בארץ קובע כי מי שפלש לבית לא שלו וגר שם במשך תקופה ממושכת הופך בסופו של דבר לבעל הנכס? או שלא ניתן להוציאו משם? ואם כן מהי התקופה?

אין חוק כזה

|עו"ד עזרא שרון 25/10/09
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן