0

שאלות היום

0

תשובות השבוע

0

סה”כ תשובות באתר

הטעיית צרכן

| 4
הטעיית צרכן
מאיה 15/05/11

שלום

לפני כחודשיים רכשתי שוברים במסגרת "קנייה קבוצתית" מטעם גרופר.

כל שובר הקנה זכות של 100 ש"ח לרכישה בחנות מסויימת, כשהשובר עלה לי 50 ש"ח.

לא צויין בשום מקום כי יש הגבלת שוברים פר לקוח, אלא רק פר קניה. רכשתי 30 שוברים.

בבואי לממש את השוברים בחנות, תחילה איפשרו לי לעשות זאת, אולם בשלב מסויים טענו שהם קיבלו הוראה שיש הגבלה של שובר אחד ללקוח.

אחרי ברורים רבים, הנהלת החנות טענו שהייתה טעות בפרסום של גרופר, וכי הייתה אמורה להיות הגבלה של שובר אחד פר לקוח, ולא כפי שפורסם. גרופר הודו טלפונית בטעות, ואמרו שאכן בהסכם שלהם מול החנות המגבלה הזו קיימת, והם פשוט טעו בפרסום (וגם בכך שהמערכת אפשרה לי לרכוש את השוברים). כך או כך, לא גרופא ולא החנות איפשרו לי לממש את השוברים, אלא רק לבטלם.

אין סיבה ששאבטל את השוברים ולא אקבל את מה שפורסם.

פניתי אל גרופר באמצעות המועצה לצרכנות לפני חודשיים, וטרם זכיתי למענה.

מה עליי לעשות? לפנות לתביעות קטנות? או לעו"ד שיתבע אותם גם על הטעיית צרכן ופרסום שגוי?

תודה

מאיה

הטעיית צרכן
עו"ד א. אהרונוב 16/05/11
מאיה שלום,

אני מבין מדבריך (ונא תקני אותי אם אני טועה) שהחברה מוכנה להשיב לך את הכסף ששילמת עבור הקופונים, ואם כך הוא, לדעתי יקשה עליך עד מאוד לזכות בפיצוי כספי נוסף במסגרת הליך משפטי.

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי:




    דילוג לתוכן