המוצר אינו תואם את ההזמנה
בתחילת ספטמבר הזמנתי מחנות רהיטם סלון ( 3+שזלונג)הם הבטיחו בעל פה שהמוצר יסופק תוך שבועיים ( כי האוניה כבר בדרך) כך שאין סיבה לדעגה. כמובן שכעבור שבועיים שום דבר לא קרא.כעבור כחודש וחצי ביקשתי מויזה לעצור את שער התשלומים עד אשר המוצר יגיע. אחרי הרבה טלפונים וביקורים בחנות אחרי כחודשיים קובלתי סלון 3+2 ולא 3+שזלונג כפי שהזמנתי. בחנות אמרו שזה קורא ,אין שום בעיה ושיחליפו בהקדם.כעבור כחודש וחצי נוספים (כנ"ל אחרי הרבה טלפונים) הביאו שזלונג אך את הצד הלא נכון.כש אמרתי שזה לא הצד הנכון של השזלונג אמרו בחנות שאני צריך לבחור בין עם להשאר עם 3+2 או לקחת את השזלונג הזה. כש אמרתי שאני רוצה לקבל את השזלונג בצד הנכון המוביל לקח את השזלונג חזרה.כעבור כשבועים קיבלתי טלפון מויזה שהם קיבלו מחנות קבלה שאני קיבלתי את מוצר ושהכל בסדר והם מחדשים את התשלומים.אחרי כמה שיחות ובירורים איתם הסטבר שהחנות זייף חתימה. ( אני שלחתי לויזה את המקור שלי בו כתוב שאנני מרוצה ושמוצר שהיגיע אינו תואם את ההזמנה)בויזה טענו שלהם זה לא משנה כל עוד קיבלתי משהו ולכן הם מחייבים אותי ביצרת התשלום.בחנות טוענים שהם מבחינתם סיפקו את מה שצריך ואם אני רוצה עדיין שזלונג אני צריך לעשות הזמנה חדשה ולחכות עד 180 ימי עבודה נוספים.מה אני יכול לעשות?
את המוצר היית אמור לקבל בדיוק כפי שבחרת, ובזמן, כפי שסוכם עם המוכר.
תעלה את שכתבת כאן למכתב מסודר, שלח אותו כרשום לבעל החנות, ובקש קבלת המוצר במיידי וכן פיצוי על הזמן שלא היה בידך, וכן על הריצות סביב הנושא. ציין גם שאם דרישותייך {הלגטימיות}, לא יענו בחיוב, אזי תאלץ לתבוע אותו לביטול העסקה וקבלת פיצוי על עגמת נפש. אם הוא יציע לך להמתין למוצר התואם, שקול לענות לו בחיוב, אך בקש פיצוי על כך. בהתאם לתשובתו תשקול צעדיך.
באם אכן זייפו את חתימך הדרך לטפל בכך היא במישור הפלילי ובאמצעות המשטרה.
לגבי המוצר שלא סופק לך כפי שביקשת, מומלץ לתבוע את הספק במסגרת תביעה קטנה ולדרוש החזר כספי מלא ופיצוי כספי משמעותי נוסף.
שיהיה בהצלחה.