החזרת מוצר
החזרת מוצר
אורטל
02/02/10
הוריי קנו לי פינת אוכל כמתנה לכניסה לבית חדש ושילמו עבורו מקדמה. את פינת האוכל ביקשתי שלא ייצרו עד כניסתי לבית כי אין לי איפה לאכסן אותו כרגע. הם מבחינתם דרשו חודש הודעה מראש כדי שיספיקו לייצרו בזמן. כחודש לאחר חתימת החוזה נקלעו הוריי לחובות וביקשו ממני לבטל את העסקה. בשיחה עם החנות הם אינם מוכנים לבטל, אלא אם כן אפצה אותם ב-30% מערך הקנייה על דמי הביטול, לפי סעיף שמופיע בחוזה על ביטול.
האם הם יכולים לדרוש דמי ביטול על עסקה שעדיין לא יצאה לפועל?
האם המקדמה שמהווה 10% מערך העסקה אינה פיצוי הולם מספיק?
האם יש ביכולתי לעשות משהו?
תודה
מוזמנת להכנס אבל מולמץ להמתין לאפי
מישהו
02/02/10
ראשית, חלף חודש ממועד ההזמנה כך שאינכם עומדים בחוק.
הבעיה כרגע שאתם נתקלים בה היא בעצם גובה דמי הביטול הנדרשים,
30% דמי ביטול בגין מוצר שלא סופק ואפילו לא יוצר, הינה לדעתי
חסרת פרופורציות ובשום פנים ואופן לא לשלם.
פני במכתב בצורה מסודרת להנהלת החברה ועדכני שאת מוכנה לשלם
ככל היות סכום של 5%-10% מסכום ההזמנה ומעבר לא.
כל דרישה מעבר, לא להסס לפניות קדימה בטענה לדרישת דמי ביטול מוגזמים ומנופחים.
במידה ואכן המוצר לא יוצר עדיין(לא נתת עדיין הוראה) יפעל הדבר לטובתך.
בהצלחה.
הבעיה כרגע שאתם נתקלים בה היא בעצם גובה דמי הביטול הנדרשים,
30% דמי ביטול בגין מוצר שלא סופק ואפילו לא יוצר, הינה לדעתי
חסרת פרופורציות ובשום פנים ואופן לא לשלם.
פני במכתב בצורה מסודרת להנהלת החברה ועדכני שאת מוכנה לשלם
ככל היות סכום של 5%-10% מסכום ההזמנה ומעבר לא.
כל דרישה מעבר, לא להסס לפניות קדימה בטענה לדרישת דמי ביטול מוגזמים ומנופחים.
במידה ואכן המוצר לא יוצר עדיין(לא נתת עדיין הוראה) יפעל הדבר לטובתך.
בהצלחה.