תביעה נגד בית מלון
לפני כחודשיים נסעתי לבית מלון לאילת , כשהגעתי לשם מסתבר שלא היה להם חדר פנוי עם תוספות שהזמנתי , עברתי במשך כמה שעות כ-6 חדרים עקב רשלנות של המלון – הביאו לנו חדר שהיה תפוס, לא נקי, ללא כספת וכו'. בחדר שקיבלנו ביום השני לשהותנו יצאו מים חלודה במקלחת וכשפנינו להנהלה להתלונן נאמר לנו שהייתה הפסקת מים באיזור ואם זה לא מתאים לנו אנחנו יכולים ללכת. בלילה הייתה הצפה בקומה, כל החדר שלנו הוצף ונאלצנו באמצע הלילה לעבור חדר נוסף. בגלל המים נהרס השלט של האזעקה של האוטו. סוכם עם הנהלת המלון שאנחנו נשלח להם קבלה על התיקון בגין הנזק והם ישלחו לנו צ'ק החזר. לאחר ששלחנו להם את הקבלה במשך חודש וחצי משכו אותנו בטענה שהם מחכים לתשובה מחברת הביטוח שלהם. כעת נציגת המלון טוענת שהיא תשלח לנו את הצ'ק רק במידה ונחתום לה על כתב ויתור מול עו"ד. לטענתה על פי חוק אנחנו מחוייבים לעשות זאת על חשבוננו והם לא ישלחו לנו החזר על כך. אנחנו לא מוכנים לשלם מכספנו על הכתב ויתור והם לא מוכנים לשלוח לנו את הצ'ק.
האם יש לנו עילה לתביעה?
ואם כן מה הסכום הסביר שאנחנו יכולים לתבוע ? על החופשה שנהרסה שילמנו כ-1400 ש"ח ועל התיקון של שלט האזקה שילמנו 500 ש"ח.
תודה מראש
לתשומת לב! ניתן להגיש את התביעה בכל בית משפט במחוז הדרום ולא רק באילת.