כיצד יכולים בעלי חברה בע"מ לגבות כספים מלשכת ההוצאה לפועל?

|

גבייה מהוצאה לפועל

אבי 10/02/13
חברה בע"מ שהפסיקה פיעלותה וחשבון הבנק נסגר,לחברה היה נכנס תשלום מחייב דרך ההוצאה לפועל ישירות לחשבון הבנק,כרגע הצטברו כספים בהוצאה לפועל . השאלה האם בעלי החברה יכולים לקחת את הכסף מלשכת ההוצאה לפועל בצק אישי לכל אחד מבעלי החברה ?ובמידה ולא מה עושים?
תודה

גביה מההוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 10/02/13
אם החברה לא נסגרה - אז השיק יצא לחברה - שתפתח חשבון בבנק הדואר לדוגמא ולשם תפקיד את השיק.

בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן