כיצד פושט רגל יכול להגיש תביעת רשלנות רפואית?

|

חובות דיווח של חייב בהליך פשיטת רגל

רוני 29/10/12
שלום,
אני כרגע נמצא בהליך פשיטות רגל, בשלב של המתנה לפני קבלת צו הפטר. אני מעוניין להגיש בשבוע-שבועיים הקרובים גם תביעת רשלנות רפואית לבית המשפט. האם לפי החוק/תקנות פקודת פשיטת רגל יש לי חובה כלשהיא להודיע על הגשת תביעת הרשלנות הרפואית? אם כן - לפי איזה סעיף? ולמי עלי להודיע?
אודה על מענה בהקדם.

פושט רגל יכול להגיש תביעה

עו"ד שזר .ת 29/10/12
אתה צריך לקבל אישור מאת כונס הנכסים הרשמי לצורך הגשת תביעה שכזו.

בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן