האם חייב מוגבל באמצעים צריך לפנות להליך פשיטת רגל לאחר 5 שנים?

|

חייב מוגבל באמצעים כמעט 5 שנים

דורי 16/09/12
שלום רב,
אני מוכרז כחייב מוגבל באמצעים כמעט כ -5 שנים ומשלם סכום קצוב של 300 שח על כל התיקים שלי (כ-15) , האם ממשיכים לאחר 5 שנים את החייבות אוטומטית או שצריך לפנות להליך של פשיטות רגל.
תודה ושנה טובה

חייב מוגבל באמצעים - או פשיטת רגל

עו"ד שזר .ת 17/09/12
אני חושב שזה ממשיך אוטומטית, אם לא אפשר לבקש.
אין חובה לפנות להליך פש"ר.

תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן