מה לעשות אם הוגשה נגדי תביעה על עיקול שלא ידעתי עליו?

|

שאלה דחופה!!!!!!!1

ציפי 03/05/12
הוגשה נגדי תביעה ע"י חברה שנותנת שירותי גביה והוצל"פ. טענו שלפני 6 שנים עו"ד שייצג אותי הזמין עיקול אצל חייבת שלי ולא שילם. כלל לא ידעתי על הזמנת העיקול (העו"ד לא שאל/עידכן אותי אודותיו) שמאז ועת עכשיו צבר ריבית והצמדה. מה לעשות?? לא הוגן שאשלם על שירות שכלל לא הזמנתי או ידעתי עליו.

חריגה מהרשאה

עו"ד שרגא משה 04/05/12
אם השלוח חורג מהרשאה ניתן לחייב אותו. לשם כך יש להגיש כנגדו תביעה נפרדת או במסגרת ההליך, מה שמכונה הודעה לצד ג'.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן