האם מותר לפקידי המשרד לפנות אלי במהלך הליכי הוצאה לפועל?

|

באמצע הליכי הוצאה לפועל

רות 30/04/12
אם הופעלו הליכי הוצאה לפועל על כל מה שיש לי שזה קופות גמל. בטוח חיים שאפשר לפדות רק כאשר אצא לפנסיה . יש עיקול על חשבון הבנק. האם מותר לפקידי המשרד העו"ד המייצג את התובע להתקשר אלי ולבקש שאשלם את החוב .או בכלל לדבר איתי . או שאסור להם לפנות אלי תודה רות

הליכי הוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 01/05/12
לא רואה שום בעיה בכך שפונים אליך, באם מדובר בפניות בגדר הסביר אין אם זה בעיה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן