האם יש גוף או עמותה המסייעת לאזרחים נגד חברות גדולות?

|

חברות גדולות נגד האזרח הקטן והתמים

טלי 06/02/12
קרו לי אישית 2 מקרים ואני מכירה עוד הרבה מאד אנשים, שבהם חברות גדולות (במקרה שלי בזק ונטויזן) ניצלו את התמימות שלי, ואת חוסר הידע שלי בחוק כדי לסחוט ממני כספים שכבייכול מגיעים להם  - והכל במסגרת החוק.האם יש גוף או עמותה שלקחה על עצמה לטפל בנושאים אלה? 

סיוע משפטי

עו"ד שזר .ת 06/02/12
לא שידוע לי,
באם הבעיה היא חסרון כיס פני ללשכה לסיוע משפטי.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן