אנא פנה לפורום נדלן או תביעות בית משפט

|

צו מניעה לפינוי דירת מגורים

חייב 25/05/11
ביום א' הקרוב קבוע לי פינוי לדירת מגוריי.
אני רוצה לטעון טענות של דיור חלופי ( לשלול את התוקף של התניה המופיעה בשטרי המשכנתא ) האם אני יכול לבקש צו מניעה על סמך טענה כי מעולם לא ויתרתי על דיור חלוף? או שאני צריך לצרף לבקשה לצו המניעה דבר נוסף כמו המרצת פתיחה ( אפשר לבקש סעד הצהרתי לפיו סעיף הויתור בטל ).
לסיכום: האם עליי להגיש צו מניעה ( לבד ) ובבקשה לטעון את טענותיי על הדיור החלוף או להגיש המרצת פתיחה+צו מניעה. מה המלצתכם? מהי דרך המלך? אולי יש להגיש בד בבד עם צו המניעה משהו אחר?

אנא פנה לפורום נדלן או תביעות בית משפט

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 25/05/11
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן