דו"ח חניה

|

דוח חנייה

קטי 28/12/10
לפני מספר חודשים קיבלתי דוח חנייה מפקח עירייה. אני חניתי בכחול לבן כאשר כרטיס הנכה שברשותי נמתא בצד השמאלי של השמשה הקדמית.ערערתי על כך והתובע העירוני החליט שעליי לשלם את הדוח.100 שח או להישפט.
הלכתי היום למשרד המייצג והם הראו לי צילום שחור לבן ואני זיהיתי את הכרטיס.מה עליי לעשות? זה מקומם! איך אוכיח לשופט שהיה כרטיס?

דו"ח חניה

עו"ד שזר תומר 28/12/10
פנה לפורום התעבורה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן