איך אני יכול להגיש בקשה לסגירת תיק הוצאה לפועל לאחר תשלום החובות?

|

סגירת תיק

אבישי 13/07/10
כנגדי נפתחו מספר תיקי הוצאה לפועל לאחרונה הגעתי להסכם פשרה עם ב"כ הנושים והחובות שולמו במלואם עפ"י ההסכמים , האם אני החייב יכול להגיש בקשה ללשכת ההוצאה לפועל ולבקש סגירת התיק ולביטול ההליכים כנגדי ?

סגירת תיק

עו"ד שזר תומר 13/07/10
כן, יש לצרף אסכמתאות. באם יש תיק שבוצע בו עיקול שמטריד אפשר גם לבקש ביטול ואפילו עיכוב הליכים.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן