האם ניתן לתבוע אובדן כושר עבודה בגלל בעיה נפשית קיימת?

בעיה נפשית אובדן כושר עבודה

חסוי 29/05/26
שלום. איבדתי את כושר העבודה בגלל בעיה נפשית. לפני זה עבדתי כשנה והיה לי הפרשות לפנסיה. האם אני יכול לתבוע על אובדן כושר עבודה? הבעיה הנפשית היתה לי מאז ומעולם אבל כן עבדתי למרות הבעיה. ועכשיו אני לא מסוגל לעבוד. האם זה רק נחשב החמרה במצב הקיים ולכן זה לא מספיק לתקופת האכשרה? והאם זה משנה אם אז לא הייתי בטיפול רפואי בקופת חולים?
לא חתמתי על הצהרת בריאות שהצטרפתי הם צירפו אותי אוטומטית לקרן פנסיה

האם ניתן לתבוע אובדן כושר עבודה בגלל בעיה נפשית קיימת?

עו"ד גיל קראוס מנהל 24/06/26

שלום רב,

באופן כללי וודאי שניתן לתבוע אכע בגלל מצב נפשי, הכל תלוי מקרה, חומרת התסמינים, אישור רופא תעסוקתי ועוד דברים שצריך לבחון.

אם מדובר במצב נפשי קודם טרם הכניסה לקרן הפנסיה ולא חלפו 5 שנים של תקופת האפשר, ככל הנראה לא תוכל לתבוע

מנהל פורום נזיקין

תוצרת הארץ 3, פתח תקווה

03-6766602

gil@eghert-kraus.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן