אתר לא מונגש
שלחתי אימייל קצת לפני ספטמבר 2024 למעצבת גרפית. אני רציתי לומר לה שהאתר שעיצבה ללקוח עסקי הוא לא נגיש. חששתי שזה ישמע ביקורתי ולכן קודם שאלתי אם היא מחפשת עובדים (אני גם מעצבת ועדיין מחפשת עבודה) כדי לשבור את הקרח וליצור אווירה נעימה (כולל פורטפוליו ושם מלא). היא לא ענתה למייל ולכן השארתי את אותה הודעה בדיוק בפייסבוק (דצמבר) על חיפוש עובדים. גם בפייסבוק היא לא ענתה. שם המשפחה שלה לא מופיע באינטרנט ולכן לא יכולתי למצוא את הטלפון הנייד שלה באיזי או אינדקס אחר. האם צריך להמשיך לחכות או לפנות למועצה להגנת הצרכן או לנגישות ישראל בלי קשר לאיפה הגיעו ההודעות שלי (כמו למשל אוטומטית לספאם או ארכיון)?
שלום
השאלה לא ברורה
האם יש לך עילת תביעה אישית נגדה או נגד האתר בגין אי הנגשתו?
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!