0

שאלות היום

0

תשובות השבוע

0

סה”כ תשובות באתר

אחריות עוסק לתנור

אחריות על מוצרים
1 10/11/24

1. מוצר שיש עליו אחריות בבית כמו תנור. ברגע שמתלוננים על בעיה, נותן האחריות אומר שישלח מישהו אך אם לא מדובר בתקלה הוא יחייב באזור ה-300 ש"ח. האם זה חוקי? אני אמור להיות טכנאי ולדעת אם הבעיה היא תקלה או לא? מכוח מה הם יכולים לחייב על סכום כזה?

 

2. מסך מחשב שמורכב מהמסך עצמו ומעמד – המעמד צריך להישלח לתיקון. החברה מחייבת אותי לשלוח גם את המסך למרות שאינני רוצה מחשש שינזק (אותה מעבדה כבר גרמה לי בעבר נזק למסך). האם יכולים לחייב אותי לשלוח גם את המסך ולא רק את המעמד?

אחריות עוסק לתנור
עו"ד ליאור חאיק מנהל 10/11/24

שלום

 

1. לא ברור לי איך החברה יכולה לטעון שאין תקלה אם המוצר לא עובד ולא תקין. צריך גם לראות מה כתוב בכתב האחריות. בנוסף אפנה לתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה) המסדירות את סוגית האחריות בנוגע לתיקון מוצרי חשמל כולל תנור.

 

לגבי המחשב, השאלה היא מדוע יש צורך במסך כדי לתקן את המעמד. אם הם מתעקשים, תתעקש לקבל התחייבות בכתב שהמסך נשלח אליהם תקין והם יישאו בכל נזק שייגרם לו, במידה וייגרם.


 

עו"ד ליאור חאיק

מנהל פורום דיני חוזים

לוי אשכול 31, רחובות

052-5475475

Haiklior@hotmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי:




    דילוג לתוכן