האם חובה לשלוח מכתב התראה לפני שפונים להליך משפטי?

הפרת הסכם עבודת נגרות

סול 20/10/24
שלום רב
הריני לפנות אליך כמפורט להלן:
1. שכרתי שירותי נגר להתקנת ארונות מטבח בביתי, אך לצערי נתקלתי ככל הנראה בנגר נוכל אשר קיבל 2/3 מסכום העסקה ולא השלים את העבודה.
2. התנהלו ביננו התכתבויות רבות לרבות מכתב דרישה לסיום העבודה בטרם אפנה לנגר חלופי, אך לא נענה לפנייתי, וכדי לסיים את העבודה וצמצום הנזקים שכבר נגרמו ששכרתי שירותי נגר חלופי אשר השלים את התקנת הארונות והעבודות הסתיימו.
3. ברצוני להגיש תביעה להשבת הכספים שקיבל ופיצוי בגין הנזקים שנגרמו ועוגמת נפש.
4. שאלתי היא האם יש צורך לשלוח לו מכתב התראה בטרם אגיש תביעה נגדו?
5. כאמור קיבל מכתב דרישה עם בטרם ששכרתי ששירותי נגר חלופי.
אודה לתשובתך בהקדם.
בברכה
סול.

האם חובה לשלוח מכתב התראה לפני שפונים להליך משפטי?

עו"ד ליאור חאיק מנהל 02/06/26

שלום

אין חובה חוקית לשלוח מכתב התראה לפני הגשת התביעה, אך מצד שני הדבר מומלץ ובתי המשפט רואים בעין יפה ניסיון לפתור את המחלוקת בדרך כנה ובתום לב לפני שפונים להליך משפטי. רצוי שמכתב ההתראה ישלח על ידי עורך דין לאחר שיעבור על כל המסמכים והראיות ויכתוב בשם הלקוח מכתב ממוקד וענייני ובה כל הדרישות.

מנהל פורום דיני חוזים

לוי אשכול 31, רחובות

052-5475475

Haiklior@hotmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן