המוצר לא הגיע לפי תנאי העסקה
קבלת מוצר שלא לפי העסקה
סיון
14/09/24
בתחילת יולי הזמנתי מיטה (ללא מזרון) בנמל סליפ. המיטה סופקה בסוף יולי אבל נעשתה טעות והם הביאו גודל 1.80 במקום 1.60. הם השאירו את מסגרת המיטה ואמרו שיספקו את המיטה לפי המידות שהזמנתי.
מאז עבר חודש וחצי ואין מיטה. כל פעם אני מתקשרת והם אומרים שזה עדיין בייצור.
מה עלי לעשות? האם יכולה לדרוש פיצוי? (ואז פשוט אקנה מזרון גדול יותר ואשאיר את המיטה הנוכחית)?
המוצר לא הגיע לפי תנאי העסקה
עו"ד ליאור חאיק
מנהל
15/09/24
מדובר בהפרת הסכם ואי התאמה לפי חוק המכר.
כדאי בשלב ראשון להוציא מכתב (לבד או באמצעות עו"ד) ולדרוש אספקה מיידית של המוצר וקבלת פיצוי.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!