השולחן הגיע שבור
היי,
קניתי מחברה מוכרת מאוד שולחן סלון ביוני 2023 שעלה קרוב 2000 שח
השולחן הגיע שבור.. כל פעם אמרו לי שיוצא מלאי חדש כי הוא נגמר במלאי ולא הגיע… ולבסוף קיבלתי שולחן חדש רק חודש שעבר.. 04/24
לאחר שיחות חוזרות עם שירות לקוחות , לטענתם הם לא מפצים את הלקוח רק הסניף.. דיברתי עם נציגה מהסניף שנתנה לי פיצוי ע״ס 300 שח רק במידה ואני קונה בסניף מוצר אחר. ביקשתי שיחזור אלי מנהל כי לא היתי מרוצה מהתשובה ואף אחד לא חזר.
לאחר שיחה נוספת עם הסניף ביקשתי לדבר עם מנהל. הבטיחו שיחזור תור 48 שעות … כבר חודשיים אני מחכה לדבר איתו הוא לא חוזר אליי, בסוך מישהי ענתה לי אמרה לי שהכי טוב שנגיע לסניף..
הגעתי בשבת האחרונה לסניף כמובן שהוא לא היה.. ביקשתי שיחזור אליי אמרו לי שיחזור ביום ראשון לא חזר.. כבר 3 ימים מנסה להשיג את הסניף אף אחד לא עונה..
בסוף השגתי אותם דרך השירות לקוחות ודיברתי איתו, לטענתו הוא רק מגיש את הבקשה ולא זה שמאשר את הפיצוי והוא לא מוכן לפצות אותי בחי לקנות מוצר נוסף/בסכום גבוה יותר לקנייה בחנות ואמר שמבחינתו שאגיע תביעה.
אשמח לדעת האם יש טעם להגיש תביעה? האם יש לנו סיכוי לזכות במשהו? על עוגמת הנפש, המענה הלקוי, השירות הזוועתי, זה שהייתי צריכה להגיע לשם במיוחד!! המתנה לשיחה ממנהל שאני מחכה כבר מספר חודשים…
תודה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!