0

שאלות היום

0

תשובות השבוע

0

סה”כ תשובות באתר

פיצוי על עיכוב באספקת מוצר

עוגמת נפש בגין אי אספקת מוצר בזמן
אליסה 10/05/24

צהריים טובים.

בתאריך 09.03.24 רכשתי רובוט לניקוי חול בסך 4139 ש"ח מחברה ישראלית באתר אינטרנטי בעסקת תשלומים.

במעמד ההזמנה רשום היה באתר שאספקת המוצר תהיה עד 21 יום.

מעבר לקבלה במייל לא יצרו קשר פעם אחת.

ב 09.04.24 יצרתי קשר מס' פעמים עם החנות, ללא מענה ורק בשעות הערב המאוחרות (19:00) ענו לי וטענו כי המוצר נגמר במחסנים, צריך להגיע לארץ למחסן הראשי ויש רשימת המתנה של יותר מ 50 איש לפניי.

מיותר לציין כי במעמד ההזמנה ואחר שהזמנתי לא טרחו לעדכן כי יש רשימת המתנה ואספקת המוצר תהיה מעל ל21 יום כפי שרשום.

הבטיחו כי אני הבאה בתור ועד פסח יגיע המוצר. 

ב 30/04 שוב נוצר קשר עם החנות, וטענו כי שוב נגמר המלאי ומאחר וגודל המוצר גדול אז מספקים רק 2-3 ביום ולכן אני בסבב הבא של 16 האנשים.

התחייבו טלפונית כי עד ה 08/05 יסופק המוצר.

כעת התקשרתי שנית, וטענו שאין עם מי לדבר ורק בראשון ויבדקו מה עם מצב ההזמנה.

טענתי כי התחייבו לי טלפונית ומוקלט שהתחייבו ל 08/05 וטרם סיפקו את המוצר.

רציתי לדעת על מה ניתן לתבוע ומה גודל הציפוי.

מיותר לציין שמדובר במס' חיות בית שהמכשיר עבורן ומקל על שימוש הניקיון באופן יום-יומי.

בנוסף לכך ב 6.6 ישנה טיסה לחו"ל ולא יהיה למי לספק במשך חודש וכנראה שעדיין מתכוונים לא לספק לנו.

אשמח לעזרה, תודה.

פיצוי על עיכוב באספקת מוצר
עו"ד ליאור חאיק מנהל 13/05/24

שלום

כן, אפשר להגיש תביעה קטנה ורצוי לעשות  זאת לאחר אספקת המוצר בשים לב למשך תקופת העיכוב.

עו"ד ליאור חאיק

מנהל פורום דיני חוזים

לוי אשכול 31, רחובות

052-5475475

Haiklior@hotmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי:




    דילוג לתוכן