הנעליים נפרמו בתוך שבוע - אפשר לבטל את העסקה?
החזרת מוצר פגום
יודה
07/05/24
שלום וברכה
קניתי נעליים, ולאחר כשבוע הם התחילו להיפרם, ניגשתי למוכר וביקשתי החזר/זיכוי או משהו אחר, והמוכר אמר לי לפנות לחברת הנעליים ולבקש מהם שירות ושזה לא באחריותם.
האם זה הגיוני, ועל מי האחריות?
בתודה מראש
הנעליים נפרמו בתוך שבוע - אפשר לבטל את העסקה?
עו"ד ליאור חאיק
מנהל
13/05/24
שלום
האחריות חלה על המוכר. מדובר באי התאמה לפי סעיף 11. זכותך להגיש תביעה קטנה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!