התנהלות בין עובד ללקוח
שיחת מנהל, ניתוק יזום של מנהל
מרינה
02/04/24
היי,
אני עובדת כמנהלת במוקד שירות לקוחות, מתוקף תפקידי לקחת שיחות מנהל. באחת השיחות הלקוח התחיל לקלל אותי ואנרתי לו שהשיחה הסתיימה וניתקתי את השיחה.
האם יש חוק לגבי זה? אשמח לדעת
התנהלות בין עובד ללקוח
עו"ד רעות שגיב
מנהלת
17/04/24
שלום רב
לא ברורה השאלה לגבי חקיקה. מוצע לבחון האם במקום העבודה קיימים נהלים ברורים לגבי התנהלות מול לקוח בסיטואציות כאלה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!