הטעיה לגבי מלאי
הזמנתי רכב לסופ"ש קיה פקנטו. קיבלתי אישור ושילמתי באתר. בהכיעי לקחת את הרכב שאני נוהכ להזמין הסתבר שאין רכב כזה במכרש והוצע לי רכב גדול יותר שאיני מורגל בשכמותו. אי לכך החזרתיו למשרד שהיה סגור ישי שבת. נסעתי עליו 173 ק"מ
החברה התנצלה והסכימה לתת לי 10% הנחה בהשכרה הכאה.
האם יש מקום להגיש תביעה קטנה על עוגמת נפש עקב מחדל שמנע ממני יציאה לטיול משותף?
ובאיזה סכום.?
האם יש מקום להגיש תביעה קטנה על עוגמת נפש עקב מחדל שמנע ממני יציאה לטיול משותף?
ובאיזה סכום.?
מוני שלום
כן, סעיף 2 לחוק הגנת הצרכן קובע כי הטעייה בעניין מהותי היא בין היתר לגבי כמות הטובין שבמלאי מסוג נושא העסקה. קיים קשר סיבתי בין ההטעיה לנזק שנגרם לך.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!