האם ביקורת צרכנית מהווה לשון הרע?
שלום אורי
קוראים לי אמיר ואני עוסק פטור מתחילת השנה.
כל הביקורות שלי בעסק מצויינות, אך לצערי הגיע אלי לקוח שהוא שקרן. הוא כתב עלי חוות דעת שהיא שקרית מיסודה.
טען שביקשתי עוד כסף למרות שלא ביקשתי.
זאת החוות דעת שהוא כתב:
"בחור לא אמין. ביקש עוד כסף על העבודה ולאחר ששילמתי גיליתי שהבעיה לא טופלה. לא היה מוכן לחזור לתקן את הבעיה או להחזיר את הכסף. לא צדיק! להתרחק!!"
אשמח לשמוע מה דעתך, אני שוקל להגיש נגדו תביעה על הוצאת דיבה/לשון הרע
תודה
אמיר שלום,
ראשית, צר לי על הביקורת עימה אתה מתמודד.
כעיקרון, ככל שדברי הלקוח אינם נכונים, ויש בידך ראיות המוכיחות זאת, אז אכן מומלץ לפנות ללקוח במכתב התראה, ולאחר מכן בתביעה אם המכתב לא עוזר.
ביקורת שכזו עלולה לגרום לנזקים כלכליים לא מבוטלים אם לא מטפלים בה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
לא מספיקה על מנת שיהיה פה קייס ללשון הרע?
אני לא מדבר עדיין על זה שמדובר בשקר.