"פרסמתי בגוגל שאני מתחרטת שבחרתי במרפאת שיניים הזו וחטפתי תביעת לשון הרע"
התחלתי טיפול שיניים יקר במרפאה פרטית.
המרפאה לא נתנה לי שרות יאות ולא ענתה לטלפונים שלי כאשר מוצר ששמו לי בשיניים הכאיב לי.
כתבתי בגוגל: אם יש משהו שאני מתחרטת עליו זה ששילמתי ממטב כספי למרפאה״.
אני עדיין מטופלת של המרפאה, לצערי הרב. קיבלתי מהבעלים מכתב איום לשון הרע ודרישה לפיצוי של 100 אלף. האם אני חשופה לתביעה באמירה כזו?
גלית שלום,
בתי המשפט פסקו מספר פעמים כי ביקורת צרכנים הינה חשובה ואינה מהווה לשון הרע, בהינתן כי הביקורת נצמדה לעובדות ולא לתיאורים מעליבים.
ככל שמה שכתבת פה בפנייתך זה כל מה שכתבת אודות המרפאה, אני לא סבור שיש לך ממה לחשוש.
יחד עם זאת, חשוב לענות למכתבי התראה ולא להשאיר אותם ללא מענה.
ממליץ לפנות לייעוץ משפטי בעניין.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!