0

שאלות היום

0

תשובות השבוע

0

סה”כ תשובות באתר

תיקון עקב נזילה

| 6
איך להתנהל?
חני 14/03/23

היתה סתימה בצינור המטבח  מתחת לכיור שכתוצאה מכך הופיע שלולית ברצפה. הגיעה שרברב מהביטוח וצורך פתיחת הסתימה היה צריך לנסר את המדף התחתון(רצפת הארון) מתחת לכיור  .הוא ניסר חלק .  הודיע לחברת הביטוח שצריך לשלוח נגר. האם כך מתנהלים הדברים או שאני אמורה לתבוע בגין נזק ולבקש החלפת כל הארון?

תיקון עקב נזילה
עו"ד מיטל ירון 16/03/23

בוקר טוב

על חברת הביטוח להשיב את המצב לקדמותו כפי שהיה ערב קרות האירוע הביטוחי. כלומר לבצע את התיקון עם פריטים מאותו סוג ואיכות של אלו שניזוקו. המדף שניזוק (בוודאי אם הוא חיצוני) צריך להיות תואם לארון כולו. אם לא ניתן להשיג מדף תואם צריך לעמוד על החלפת הארון כדי שלא יוותרו הבדלים בגוון. המראה צריך אחיד.


קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי:




    דילוג לתוכן