סוכנות נסיעות דיגיטלית
שלום רב,
לפני כמה חודשים ביצעתי הזמנה דרך בוקינג למלון בתאילנד. ההזמנה הייתה לוילה משפחתית עבור 7 נפשות ועל פי הפירוט הופיע כי מדובר בוילה 200 מ"ר עם 3 חדרי שינה, 2 חדרי רחצה ומטבח.
בפועל – קיבלנו 3 יחידות נפרדות: חדר זוגי עם מקלחת, חדר משפחתי ל-4 נפשות עם חדר רחצה ובנפרד משתי היחידות הללו, מטבח. כלומר המטבח הוא חלל נפרד, כמו עוד יחידה, שלכל באי המלון גישה אליו.
בוקינג מתנערים מאחריות, לטענתם מה שקיבלנו יכול לאכלס 7 נפשות, גם אם לא קיבלנו את הוילה שהזמנו ולכן הם מסרבים להחזיר את הכסף.
בפועל היות ומדובר בחופשה משפחתית ורצינו לשהות יחד, עברנו מלון.
האם יש כאן עילה לתביעה? מדובר בלא מעט כסף.
בינתיים בוקינג "פיצתה" ב-150 דולר, שזה אפילו לא 10% מהסכום של ההזמנה.
תודה
שלום
על פניו ישנה עילת תביעה
לאחרונה הוכרע פסק דין דומה בתביעה קטנה בעניין בוקינג ואחריותה כסוכנות נסיעות דיגיטלית. אציין כי הוגשה בקשת רשות ערעור על פסק הדין לבית המשפט המחוזי וטרם ניתנה הכרעה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!