ביטול עסקה לרכישת בגד
רכשתי 2 פריטים באחת מרשתות האופנה הגדולות והמוכרות.
לאחר יומיים ניגשתי לסניף שממנו רכשתי את הפריטים בכדי להחליפו (חשוב לציין שניגשתי עם הטיקט והקבלה המקוריים).
בחנות נאמר לי שאין באפשרותם לבצע את ההחלפה, מאחר והתווית שהייתה תפורה למוצר איננה (מכרו לי את הפריט ללא התווית התפורה).
האם יש מה לעשות בנידון? במידה וכן, מה ניתן לעשות?
תודה.
היי לי
צריך להבחין בין שני דבירם
הראשון - ביטול עסקה בשל חרטה. תקנות ביטול העסקה קובעות פרק זמן תחום לביטול העסקה מכל סיבה שהיא.
השני - ביטול עסקה בשל ליקוי או פגם. במקרה כזה מייד עם היוודע הפגם עליך לפנות למוכר ולתת לו הזדמנות לספק לך מוצר תקין או לחילופין לתקן את הפגם. ככול והוא מסרב לכך - זכותך לעתור לביטול העסקה. ראי סעיף 11 לחוק המכר.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!