ביטול עסקה מזרונים
שלום,
עשיתי הזמנה של מוצר-מזרונים. ע"פ תקנון אתר החנות אספקה עד 14 ימי עסקים.
המוצר סופק לי הרבה אחרי 14 ימים והודעתי לשליח וכן לחברה על ביטול העסקה.(לא קיבלתי את המוצר)
החנות רוצה לקזז לי 100 ש"ח מעלות המוצר שהוא 360 ש"ח למרות שכתוב בתקנון 5% או 100 ש"ח הנמוך .
אני מקצר – כל זה לאחר מספררב של פניות לזרז את ההזמנה-זה היה מיועד לחגים לאירוח.
עוגמת נפש רבה.
האם יש סיכוי לקבל החזר מלא של הסכום ששלמתי-הם לא עמדו בתקנון שלהם.
תודה על תשובתכם
מאחר ומדובר בהפרת חוזה יסודית ואתה הוא זה שהיה זכאי לבטל את העסקה בגלל איחור באספקה, אתה לא צריך לשלם דמי ביטול.
תשלום דמי ביטול הוא במקרה של חרטה צרכנית.
כאן מדובר בהפרת חוזה מצדו של העוסק
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תודה רבה על תשובתך המהירה,
יש מקום לדרוש פיצוי על עוגמת הנפש שניגרמה לי מאי אספקת המוצר .
במידה בכן-כמה נהוג לדרוש ביחס לעלות המוצר או אין קשר
תודה