האם אני חייבת להודיע למעסיק על הריוני בראיונות עבודה בשלב מוקדם?

|

חיפוש עבודה בהריון

רונה 08/03/21
היי,

מזה מספר חודשים אני מחפשת עבודה ובתהליכי ראיונות. לאחרונה גיליתי שאני בהריון (שבוע 6). מה קובע החוק- האם אני חייבת להגיד את זה בראיונות? האם רק מחודש/שבוע מסויים אני מחוייבת להגיד?

תודה רבה,
רונה

הודעה בראיון עבודה על הריון

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 09/03/21

הי, בוקר טוב

לא את ממש לא מחויבת להודיע למעסיק בראיון עבודה על הריונך בשלב זה. אלא באם היית בחודש ה- 5 להריונך. 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן