האם יש צורך למלא בדו"ח את מענק הלידה שקיבלתי מביטוח לאומי?

|

מענק לידה והצורך למלאו בדו"ח

חני 23/10/20
אני בת 48

לא עובדת, מוכרת כנכה 100%בביטוח לאומי, לא מחויבת להגיש דו"ח , אגיש בקרוב לצורך החזרי מס בלבד, שואלת האם עליי למלא בדו"ח הנ"ל מענק לידה שקיבלתי מביטוח לאומי? או שאין חובה כזו?



תודה רבה

מענק לידה

עו"ד משה גבע מנהל 26/10/20

מענק לידה אינו הכנסה ולכן אינו חייב במס. 

זאת להבדיל מדמי לידה שמהווים תחליף שכר ולכן חייבים במס. 

 

הארבעה 28, תל אביב

050-3915550

office@gevalaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן