מוצר שלא סופק - אך התשלום לא בוטל
הי, אשמח לקבל עצה מה נוכל לעשות:
רכשנו באינטרנט מדפסת לייזר צבעונית מחנות בישראל.
יצרו איתנו קשר מהחנות ואמרו לנו כי המדפסת לא במלאי יותר, ודגם דומה (לא מה שהזמנו) יהיה זמין רק בעוד שלושה חודשים.
לא הסכמנו, וביקשנו לבטל את העיסקה.
בעלת החנות הסכימה ואמרה שנקבל את כספינו חזרה (ביטול העיסקה עם חברת האשראי, בחודש שאחרי).
עברו כבר כ 3 חודשים וטרם קיבלנו את כספינו חזרה (הכל מתועד גם במיילים מול בעלת החנות, ולאחרונה היא הפסיקה לענות לנו)
אשמח לדעת מה האפשרויות שלנו – מאחר ומדובר בסכום כסף יחסית גבוה.
תודה
היי טלי
מציע לשלוח מכתב התראה לפני נקיטת הליך משפטי באמצעות עו"ד.
אפשרות נוספת היא להגיש תביעה קטנה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!